Bodø kommune – Søknader og gravehenvendelser

Fra tirsdag 10.10.2017 etableres det en samordnet tjeneste i Bodø kommune. Bodø kommune legger om til webbasert elektronisk behandling av søknader for gravetillatelse, arbeidstillatelse og container utsetting.

Kundeportalen kan hjelpe deg til å få en enklere hverdag. Noen av fordelene er:

  • At alle søknader og henvendelser inneholder den informasjonen som trengs for å kunne behandler saker raskere
  • 24 timers åpningstid, jobb når det passer deg
  • Full oversikt over alle registrerte saker
  • Status på registrerte sake, følg saksgangen
  • Arkiv, full historikk på registrerte saker
  • Elektronisk verktøy for tegning av skiltplan
  • Oversikt og status på henvendelser

Nettstedet er beregnet for entreprenører og privatpersoner som sender inn søknader til kommunen og henvendelser til våre kundesentre.

Informasjonsmøte 10.10.2017 (varighet på ca. 2 timer)

  • Klokken: 1300-1500
  • Sted: Tusenhjemmet, Prinsens gate 130, 8005 Bodø
  • Påmelding sendes snarest til kevin.christensen@bodo.kommune.no
  • Husk og oppgi firmanavn og antall deltakere
  • Det vil bli servert litt oppfriskninger

Har du spørsmål, kontakt:
Kevin Christensen på mob: 97667632, epost: kevin.christensen@bodo.kommune.no eller
Hilde Ingeborg Moberg på mob 45407533, epost: hilde.moberg@geomatikk.no