Fra 01.01.2018 etableres samordnet gravemeldingstjeneste i Lenvik kommune

Lenvik kommune legger om til web-basert elektronisk behandling av søknader for vei / VA og arbeidsvarsling.

Kundeportalen kan hjelpe deg til å få en enklere hverdag. Noen av fordelene er:

  • At alle søknader og henvendelser inneholder den informasjonen som trengs for å kunne behandler saker raskere
  • 24 timers åpningstid, jobb når det passer deg
  • Full oversikt over alle registrerte saker
  • Status på registrerte sake, følg saksgangen
  • Arkiv, full historikk på registrerte saker
  • Elektronisk verktøy for tegning av skiltplan
  • Oversikt og status på henvendelser

 

Nettstedet er beregnet for entreprenører og privatpersoner som sender inn søknader til kommunen og henvendelser til våre kundesentre.

Informasjonsmøte 16.11.2017 (varighet på ca. 2 timer)

  • Klokken: 1200-1400
  • Sted: Lille kinosal, Rådhusveien 8
  • Husk å oppgi firmanavn og antall deltakere