Gå til innholdet
gravemelding

        

 

Lillehammer - elektronisk behandling av sanitærmeldinger

Lillehammer kommune legger om til webbasert elektronisk behandling av sanitærmeldinger fra mandag 30.11.2015.

I den forbindelse ønsker Geomatikk AS i samarbeid med kommunen å invitere til et informasjonsmøte der vi vil gi en innføring og opplæring i bruk av Kundeportalen.

Kundeportalen kan hjelpe deg til å få en enklere hverdag. Noen av fordelene er:

  • 24 timers åpningstid, jobb når det passer deg
  • Full oversikt over alle registrerte saker
  • Status på registrerte saker, følg saksgangen
  • Arkiv, full historikk på registrerte saker
  • Elektronisk verktøy for tegning av skiltplan

Nettstedet er beregnet for entreprenører, rørleggere og privatpersoner som sender henvendelser til våre kundesentre.

Infomøte (varighet på ca. 2 timer

Sted: Kommunestyresalen, Lillehammer Rådhus.

Påmelding sendes snarest og innen onsdag 25.nov ved å sende en e-post HIT. Husk å oppgi firmanavn og antall deltagere.

Har du spørsmål, kontakt:
Trine Eidesmo, Geomatikk AS
tlf: 980 60 601, eller e-post